Beoordeeld met een 9,0 na 2238 beoordelingen
Grote voorraad, snel geleverd Sterk in maatwerk Gratis verzending vanaf € 500,-
0416 75 02 55 Maandag t/m vrijdag van 7:30 - 17:30 uur
Zaterdag van 8:00 - 13:00 uur

Administratief medewerker 24/32 uur

Wij zijn op zoek naar een leuke collega die graag in een gezellig en leuk bedrijf wil werken. Samen met je collega's draag je zorg voor de administratieve werkzaamheden.

Functiebeschrijving: Administratief Medewerker

DOEL VAN DE FUNCTIE
Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden teneinde bij te dragen aan een juiste verwerking en registratie van gegevens.

1. Gegevens verzamelen

  • Verzamelt relevante gegevens en controleert deze op volledigheid en juistheid door vergelijking met eventuele bestaande gegevens en met richtlijnen.
  • Completeert gegevens en/of schakelt bij afwijkingen / onduidelijkheden een collega in.
  • Neemt bij onjuistheden contact op met interne afdelingen of betrokken persoon.
  • Lost problemen van licht afwijkende aard op binnen de gestelde richtlijnen en procedures.
  • Corrigeert de gegevens na overleg.

2. Gegevens verwerken

  • Voert diverse gegevens in, in de daartoe bestemde systemen en controleert deze met de bron.
  • Houdt informatie up-to-date.
  • Legt (wijzigingen in) gegevens in geautomatiseerde systemen vast volgens vastgestelde richtlijnen en procedures en controleert gegevens op een juiste verwerking.
  • Controleert steekproefsgewijs of bij foutmeldingen een correcte vastlegging.

3. Informatie en documentatie archiveren

  • Beoordeelt waar documentatie en informatie moet worden opgeslagen.
  • Archiveert stukken en digitale informatie.
  • Zoekt stukken op, volgens eenvoudige ingangen of codes.
  • Zorgt voor periodieke actualisatie van de bestanden.

4. Administratieve ondersteuning bieden

  • Werkt documenten en overige bescheiden uit.
  • Verzorgt de correspondentie hieromtrent en verricht kopieerwerkzaamheden.
  • Houdt diverse voorraden bij (kantoorbenodigdheden etc.). Geeft bestellingen door aan een collega.
  • Selecteert de inkomende (digitale) post naar prioriteit, zoekt eventueel dossiers / stukken op legt deze ter afhandeling voor aan de betreffende medewerker.
  • Stelt periodieke overzichten uit de administratie op ten behoeve van rapportages.
  • Stelt eenvoudige overzichten op.

5. Wat hoort erbij?

  • Telefoon aannemen of klanten bellen
  • Steekproefsgewijs voorraad controleren
  • Betalingen controleren
  • Betalingen uitvoeren
  • Facturen controleren of facturen maken
  • Inkopen controleren op juiste prijzen

Wie ben je?

Jij bent gedreven en enthousiast en in voor een geintje. Je weet van aanpakken en wil graag jouw steentje bijdragen.
Daarnaast:

  • Zorgvuldig
  • Kwaliteitsgericht
  • Kan snel schakelen
  • Teamplayer
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Controle

Functie-eisen

  • Je beschikt over een MBO- opleiding, dan wel een gelijkwaardig werk- en denkniveau;
  • Je hebt een flexibele instelling en goede contactuele vaardigheden;
  • Je bent klantgerichtheid en neemt initiatieven;
  • Je werkt accuraat en kan zelfstandig werken;
  • Je hebt snel inzicht in logistieke lijnen en het signaleren van knelpunten;
  • Je kunt goed samenwerken met het oog voor elkaar en de zaak centraal

Wat krijg je?

- Goed salaris
- Een super gezellig en hecht team
- Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
- Elke vrijdag sluiten we als team af
- Afwisselend werk
- Geen één dag is hetzelfde

Je maakt deel uit van een team met 15 collega’s binnen een informele sfeer waar hard werken wordt beloond. Een fijne en plezierige werkomgeving die je kunt omschrijven als ‘geen woorden maar daden’, een correcte mentaliteit met respect voor elkaar, onze klanten en leveranciers.

Wij bieden een afwisselende en verantwoordelijke baan met goede arbeidsvoorwaarden en je komt terecht in een informele en open werkomgeving waarbij voldoende aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling.

Het betreft een Parttime baan, 24/32 uur per week

We helpen u graag! 0416 75 02 55 of info@voskunststoffen.nl